یادداشت های محمدرضا اسلامی- - - - - - - - -در ادامۀ یادداشت های ژاپن و وبلاگ ارزیابی شتابزده؛ اینجا تلاشی است برای دیدن آمریکا و ثبت مشاهدات. تحلیل و مقایسه الگوی توسعه هر دو کشور آمریکا و ژاپن و مستندنگاری ها، در حد امکان.ارتباط :
After Hurricane Matthew, I am still alive!. «پس از طوفان». همچنان سرپا ماندهام
After Hurricane Matthew, I am still alive!
"پس از طوفان"
همچنان سرپا مانده ام. باشد تا جوان تر ها ببینند؛
برای ماندن فقط نباید سبز بود؛
به یاد ناصر عبدالهی و شاعرانه ی خیال قیصر امین پور
سراپا اگر زرد و پژمرده ایم/ ولی دل به پائیز نسپرده ایم
..پر از خاطرات ترک خورده ایم
ولی دل به پائیز نسپرده ایم
دل به طوفان نسپرده ایم
اگر داغ دل بود ما دیده ایم ...
- - - -ه
تصویر، درخت خشک کنار خانه؛ بعد از عبور ماتییو؛ گمان می کردم که خواهد افتاد.
*البته عبور ماتییو از این حوالی شدت فلوریدا را نداشت.
ماند تا طوفان بعدی.