میدان ولیعصر، دوکیلومتری پلاسکو.. ویدئوی دو دقیقه و پنجاه ثانیه‌ای زیر گویای خیلی حرفهاست

🔷میدان ولیعصر، دوکیلومتری پلاسکو

بعضی از دوستان تذکر دادند که چرا در یادداشت قبل در مورد بی توجه به موضوع "آتش" و مهندسی آتش در کشورمان، بدنه فنی کشور مقصر قلمداد شده اند [و نه دولت ها].

ویدئوی دو دقیقه و پنجاه ثانیه ای زیر گویای خیلی حرفهاست.
پاسخ ها تأمل برانگیز است. [اگر که نگوئیم رقت انگیز است]

*چنانچه از دوستان کسی به فایل با کیفیت بهتر دسترسی داشتند ممنون می شوم ارسال نمایند.

📌فایل ویدئو🔻👇

@solseghalam