یادداشت های محمدرضا اسلامی- - - - - - - - -در ادامۀ یادداشت های ژاپن و وبلاگ ارزیابی شتابزده؛ اینجا تلاشی است برای دیدن آمریکا و ثبت مشاهدات. تحلیل و مقایسه الگوی توسعه هر دو کشور آمریکا و ژاپن و مستندنگاری ها، در حد امکان.ارتباط :
✍️درباره پیام ویدئویی جدید محمود احمدی نژاد
✍️درباره پیام ویدئویی جدید محمود احمدی نژاد
🔵در پیام ویدئویی دیروز محمود احمدی نژاد (که حمد بقایی نیز در کنارش ایستاده بود و دوربین را نگاه می کرد) یک جمله جالب در خصوص آزادی گفته شد:
-🔹"در کشور ما آزادی به طور مطلق وجود داره ، حد و مرزی نداره اما فقط در یک جا. علیه دولت قبل و بنده و همکارانم. هرکس بخواد هرچی بگه به ما ... آزادی مطلقه و مصونیت وجود داره و این اطمینان وجود داره که از هر نوع رسیدگی و تعقیب در امان خواهد بود."
🔵نکته ی جالب توجه این جمله اینجاست که این جمله از دو گزاره تشکیل شده است که بخشِ اولِ آن بسیار آشناست!
اقای احمدی نژاد زمانی که پس از مسائل سال 88 مجدداً رئیس جمهور شد این جمله (که آزادی در ایران مطلق است) را بارها در نشست های خبری با رسانه ها (ی خارج و داخل کشور) می گفت و البته آنزمان این جمله گزاره "فقط در یک جا" را نداشت و نمی گفت که چرا در برابر تهمت هایی که در مناظره تلویزیونی به افراد غایب زد، مصونیت داشته و کسی متعرض اش نشده است. حالا که آسیاب گشته و نوبت خودش شده است، این أمر دردآور شده و پیام ویدئویی می دهد که: آزادی مطلق است ولی فقط در یک جا و در متهم کردن من .
خب برادر عزیز وقتی که آزادی برای شما در متهم کردن دیگران مطلق بود، چرا فکر امروز را نمی کردی؟
🔵آن روز انتقاد به دیگران و متهم کردنشان بد نبود؟ حالا که می گویند چرا رئیس یک دولت یک شبه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را منحل کرد یا وزیر خارجه مملکت را در سفر کاری معزول کرد یا ... ، بد شده است؟
🔵آسیاب به نوبت می گردد و هر چه امروز با دیگران کنیم فردا با ما هم صورت خواهد گرفت. همین امروز باید فردایمان را ببینیم.
📌لینک نمونه مواردی که به مطلق بودن آزادی در دوران زمامداری اشاره کرده است ⬇️👇
http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=51874