از کنار پنجره این ویدئو رو گرفتم. (انتخاب موسیقی با یکی از دوستان خوب)

از کنار پنجره این ویدئو رو گرفتم. (انتخاب موسیقی با یکی از دوستان خوب)
رفت و آمد این دو، این بیت سایه را انگار به خاطر می آورد:
🔹یادِ دلنشینَت ای امیدِ جان/
هر کجا روَم روانه با من است

@solseghalam