✳️اخبار و اطلاعات اقتصادي به ويژه بازار سرمايه
✅با ۱۰ میلیارد تومان صرفهجویی؛. برج پالایشگاهی در آذرآب اراک ساخته شد
#فاذر
✅با 10 میلیارد تومان صرفهجویی؛
برج پالایشگاهی در آذرآب اراک ساخته شد
🔹دهمین برج پالایشگاهی طراحی و ساخته شده کارخانه آذرآب اراک در سال ۹۷ راهی محل نصب شد.
🔹به گزارش ایلنا از اراک، محمدی مدیر تولید کارخانه آذرآب اراک با بیان اینکه، وزن برج ۶۰ تن است، گفت: برای اولین بار در ساخت برجها از ۳ تریب فلزی از جمله استنلس و استنلس استیل همزمان استفاده شد.
🔹محمدی افزود: طبق این قرارداد ۸ برج پالایشگاهی باید در دو سال ساخته شده و تحویل پالایشگاه اصفهان شود که هفتمین برج تولیدی این قرارداد که دهمین برج پالایشگاهی طراحی و ساخته شده کارخانه آذرآب اراک است، راهی محل نصب در اصفهان شد.
🔹وی با اشاره به اینکه این پروژه زمینه اشتغال بیش از ۲۵۰ نفر را تضمین کرد، اضافه کرد: آخرین برج قرارداد با پالایشگاه اصفهان هم در حال تحویل است و اختتامیه پروژه عملا در روزهای آینده ثبت شد.
🔹مدیر تولید کارخانه آذرآب اراک توان ساخت برج در این کارخانه را بدون سقف در سال و به اندازه تقاضا عنوان کرد و افزود: برای ساخت برجها باید ۱۰ مرحله از جمله قطعه زنی، نورد گرم، تنش گیری و دیگر مراحل طی میشود.
🔹افتخارزاده مدیر پروژه هم با اشاره به اینکه برجها به صورت یکپارچه تحویل اصفهان شد گفت: با این کار ۳۰ درصد در وقت و هزینهها صرفه جویی شد و هر برج حداقل ۱۰ میلیارد تومان صرفه جویی برای کشور دارد.
@stockmarket_press