✅شافعی: قبول مسئولیت وزارت اقتصاد رفتن روی مین است

✅شافعی: قبول مسئولیت وزارت اقتصاد رفتن روی مین است

غلامحسین شافعی امروز در جلسه دیدار فعالان اقتصادی با وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد گفت:
🔹پذیرفتن این مسئولیت خطیر در چنین موقعیتی شاید تعبیر رفتن روی مین باشد و این یک جان فشانی و علاقه‌مندی و میهن پرستی است که شما قبول مسئولیت می‌کنید و مطمئن هستیم که رفتارها و کردارهای متفاوتی را از شما خواهیم دید و امیدواریم یک آغاز خوب و مسیر پربرکت را در وزارت اقتصاد شاهد باشیم.
🔹امیدواریم با پیوند محکم بین مقررات زدایی و شورای گفت وگو ما در کنار این وزیر کارهای بهتر از گذشته‌ای داشته باشیم و امیدواریم روز شنبه با رای قابل توجه نمایندگان، آقای دژپسند را بر مسند وزارت اقتصاد داشته باشیم.
@stockmarket_press 👈