✅در مجمع عمومی ذوب آهن اصفهان چه گذشت؟

#ذوب

✅در مجمع عمومی ذوب آهن اصفهان چه گذشت؟

🔹مدیرعامل ذوب آهن در مجمع عمومی شرکت خبر داد: مشارکت ذوب آهن و شرکت های ذوب آهن به منظور تحقق 6 میلیون تن فولاد تا سال 1404

🔹منصور یزدی زاده، مدیرعامل جدید ذوب آهن در ابتداي اين مجمع گفت: برنامه شرکت رسیدن به تولید ۶ میلیون تن تا پايان سال ١٤٠٤ است که بنا داريم با برخی شرکت های جنوبی کشور مشاركت داشته باشيم.

🔹يزدي زاده افزود: از اين مقدار، تولید ۲.۵ میلیون تن تا پايان سال ٩٧ و ٤ ميليون تن تا پايان سال ١٤٠٠ در دستور کار شركت است.

🔹وي با بيان اينكه ذوب آهن بالاترين آمار معاملات سهام را طي سال 96 داشته است، گفت: اين شركت امسال وارد فاز بهبودي و پرداخت سود خواهد شد و در حال پيگيري براي خارج شدن سريع از ماده ١٤١ هستيم.

🔹يزدي زاده با اشاره به اينكه مشکل کمبود آب این فولادساز از مرحله بحران عبور کرده و آب کارخانه نیز از منابع مختلف تامین شده است، گافزود: مصرف آب خام در ذوب آهن اصفهان در سال ٩٦ در حدود ٦.٢٦ (متر مكعب به ازاي يك تن فولاد خام) بوده كه نسبت به سال گذشته معادل هفت درصد كاهش داشته است.

🔹وي ادامه داد: بر اساس آخرین تعدیل پیش بینی بودجه، تولید کک در ذوب آهن با كاهش يك درصدي و چدن مذاب با كاهش 0.4 درصدي مواجه بوده است. همچنين شمش آماده شركت دو درصد كاهش داشته است.

🔹يزدي زاده بيان كرد: اشتغالزايي شركت تا پايان سال ٩٦ معادل ۱۴هزارو ۵۳۱ نفر بوده که باید با مدیریت کردن ، هزینه های شرکت را کاهش دهیم.

🔹مدیرعامل ذوب گفت: ۳۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبات ذوب آهن با طلب های تامین اجتماعی از دولت تهاتر می شود و در همین راستا قرار است ما سبدی ارائه دهیم که به چه صورت این تهاتر انجام شود، با این کار حد اعتباری ذوب آهن به بانک ها باز می شود/بورسینه

@stockmarket_press