✳️اخبار و اطلاعات اقتصادي به ويژه بازار سرمايه
⚫️ادامه از پست قبل👇👆
#فاراک
⚫️ادامه از پست قبل👇👆
🔹رضا میرزایی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی نیز در سخنانی گفت: ساخت دستگاه های زباله سوز در ماشین سازی اراک علاوه بر یک اقدام بومی ارزشمند و ماندگار، جنبه اقتصادی مهمی نیز برای استان دارد و ماشین سازی اراک از واحدهای تولیدی دغدغه مند در جهت حفاظت از محیط زیست است که جای تقدیر دارد.
🔹محمدی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اراک گفت: ساخت دو دستگاه زباله سوز بیمارستانی از نیازهای ضروری استان است و همچنین در زمینه ساخت زباله سوز شهری نیز باید حمایت های لازم صورت پذیرد.
🔹عالی خانی رئیس سازمان همیاری های شهرداری اراک نیز گفت: معرفی این محصول و توانمندی های ماشین سازی اراک به صورت برگزاری همایش با مدیران همیاری سایر استانها و شهرها می تواند در دستور کار این سازمان قرار بگیرد.
در پایان این نشست سایر مدیران استان نیز به بیان راههای همکاری متقابل پرداختند.
@stockmarket_press