واشنگتن/ کاخِ سفید/ باراک اوباما: / تنها کاری که تا حالا با ایران نکرده‌ایم، «جنگ» بوده، بقیه‌اش دیگر «حرف» است

واشنگتن/ کاخِ سفید/ باراک اوباما:/ تنها کاری که تا حالا با ایران نکرده‌ایم، «جنگ» بوده، بقیه اش دیگر «حرف» است

@tarikhonline