🍀 🍀.. شازده کوچولو پرسید:. با غم از دست دادنش چطور کنار بیام؟

🍀 @maharatezendegi 🍀

شازده كوچولو پرسید:
با غم از دست دادنش چطور كنار بیام؟
روباه جواب داد:
اول مطمئن شو كه بدست آورده بودیش
بعد غمگین شو...!!!

بخش عمده ى زندگى ما در تَوَهم میگذره
توَهم مالکیت ...

🍀 @maharatezendegi 🍀