می‌روی که خوشبخت شوی. و من. حال کودکی را دارم

می روی که خوشبخت شوی
و من
حال کودکی را دارم
که نخ بادبادکش پاره شده
مانده ...
برای اوج گرفتنش ذوق کند
یا برای از دست دادنش گریه!

- محسن حسینخانی


----------------

صبحتون بخير عزيزاي دل
امروز
هرجا كه هستيد
سر كلاس
سر كار
تو خونه
كوشا و شريف باشيد مثل هميشه