غذای نذری خوبه، خوشمزه‌است، مال امام حسینه. درست

غذای نذری خوبه، خوشمزه‌است، مال امام حسینه. درست.
ولی بیاین به جای اینکه این غذاهای نذری رو توی یخچال‌هامون تلنبار کنیم، سهم خودمون رو که خوردیم اضافه‌اش رو ببریم بدیم به آدم‌های نیازمند، آدم‌های گرسنه، آدم‌هایی که ممکنه امروز بهشون نذری برسه و سیر بشن ولی فردا شکم‌هاشون رو باید با نون خشک پر کنن. ما فردا غذا داریم اونا.....
Www.mehrabane.ir