همیشه به تو می‌گفتم که اهواز ما را از دیدن برف محروم کرده و در دلم شوقی داشتم که زمستان حقیقی را با چشم هایی [چشم هایم؟] ببینم، ام

همیشه به تو می گفتم که اهواز ما را از دیدن برف محروم کرده و در دلم شوقی داشتم که زمستان حقیقی را با چشم هایی [ چشم هایم ؟ ] ببینم ، اما حالا مثل این است که این برف روی قلب من می بارد و سردی مشئوم آن را در تمام رگ ها و اعصابم احساس می کنم. کاش این برف روی گور من می آمد ...

____________________________

ـ اولین تپش های عاشقانه ی قلبم ( نامه های فروغ فرخ زاد به پرویز شاپور ) ، به کوشش کامیار شاپور ، چاپ ششم ، تهران ، انتشارات مروارید ، 1387 ش ، ص262 .