یق ریشه‌های اعمال و حالتهای شخصیت‌ها نمی‌کند بلکه موضوع را پیچیده‌تر نیز می‌کند... نتیجه گیری

یق ریشه های اعمال و حالتهای شخصیت ها نمی کند بلکه موضوع را پیچیده تر نیز می کند.

نتیجه گیری
با مرور آثار فوق دیدیم که آنچه بیش از همه در این داستانها بچشم می خورد واقعیت گریزی، توهم گرایی، جبرگرایی، انفعال، سیاه نمایی، فقر، بدبختی، فلاکت، عجز و انحرافات اخلاقی بود.این مفاهیم درحالی دراین داستانها بستر داستان گویی قرار می گیرد که هیچ جایگزین و یا مابئزایی از امید و اخلاق و آرمان در دنیای خود باقی نگذاشته و مخاطب را دچار یاس مفرط می نماید. حالا ماییم و جایزه ای که هدفش را «ارتقای زبان و ادبیات ملی ـ دینی» از رهگذر بزرگداشت پدیدآورندگان آثار ادبی برجسته، بدیع و پیشرومعرفی کرده ودر تبصره ی هدفش می گوید : تنظیم ضوابط و ارائه مشوق‌های مربوط به جایزه مزبور باید در راستای «تولید فکر ادبی ـ هنری اسلام‌گرا» باشد.
براستی نسبت مفاهیم فوق با ادبیات دینی و هنر اسلامی چیست؟؟؟
...............................................................................................
در محله ی همان دوستم در حال رانندگی بودم که دیدم ترافیک شده، یک شورولت چپ کرده بود.اهالی می گفتند می خواسته به چپ بپیچد و راهنمای راست را زده ، بولدزر به خیال اینکه براست می پیچد از او سبقت گرفته و اینگونه واژگونش نموده است.











۰ پسندیدم
ارسال به »











<>






صفحه اصلی سیاست بین الملل اقتصاد فرهنگ جامعه تاریخ ورزش عکس
درباره ما تماس با ما آرشیو جستجو پیوندها






نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع میباشد.
Content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution ۴.۰ International license