این توصیف مربوط به قسمتی است که بوندرن‌ها سعی دارند ادی را به سرزمینش برگردانند، در حالی که سرکوب شده و شکست خورده است

این توصیف مربوط به قسمتی است که بوندرن ها سعی دارند ادی را به سرزمینش برگردانند،در حالی که سرکوب شده و شکست خورده است . به جایی که اغلب آن ها(بوندرن ها) غایبند و از آن رفته اند.در حالی که مادر کدی ممکن است مرجع سر کوب شده ی خاموش باشد، نادیده گرفتن خود ادی بسیارمشکل تر اشت ،در جایی که مادر –زمین همزمان حاضر و غایب است.علاوه براین که او به عنوان یک جسد زندگی می کند ، تأثیر مادرانه اش در بچه هایش زنده ست و این امر پایان دهندگی مرگ را باز هم منکر می شود.در حالی که آدامسکی ادی را زنی با پنیس توصیف می کند زهدانش قدرت بسیار بیشتری بر زندگیش اعمال می کند وهمچنین بر زندگی کسانی که اطراف او هستند او بیشتر از این که یک مادر فالیک باشد او هم بر علیه زبان پدر و هم آن چه مربوط به مادرست طغیان می کند..
کلمات او نه تنها شکل فیزیکی به خود می گیرند، بلکه آن ها به شکل مادری درمی ایند”من می توانم کلمات را به شکل یک شئ ببینم ،یک کوزه.”با برخورد زنانه با کلمات ،او موضوعات انتزاعی را به اشیإ واقعی تبدیل می کند و سپس چیزهای واقع را به انتزاع برمی گرداند.(ص ۲۰۳ متن فارسی:انسی.چرا انسی؟درباره ی اسمش فکر می کردم تا این که بعد از مدتی شکل می گرفت،شکل یگ ظرف ،می دیدم که خودش آب می شه می ریزه توش ،مثل شیره ای که تو تاریکی می ریزه تو کوزه تا کوزه پر می شه دیگه تکون نمی خوره ،یک شکل پر از معنی و خالی از حیات مثل یک چارچوب خالی بعد می دیدم اسم اون کوزه یادم رفته “.کلمات نه حفاظت کنند اند و نه حاوی زندکی.
آن ها مانندبدن فیزیکی موضوع از هم پاشیدگی هستند هم چنان که او نام های پسران و همسرش را تکرار می کند تا تا وقتی نام های شان بمیرد و جامد شده به شکلی و سپس تحلیل رود.۱۸۹
کلمات چه نام های انتزاعی چه اشکال واقعی نمی توانند به مرجع شان متصل شوند.همچنانکه جمله ی ادی “من پیش خودم فکر کردم کلمات چطور رو یک خط نازک یک راست میرن جلو ،اونهم تند و بی خطر ،ولی چطور آدمیزاد رو زمین راه می افته و به ش می چسبه ،همچین که بعد از مدتی این دو تا خط اینقد از همدیگه دور می شن که دیگه همین آدم نمی تونه از این بپره رو اون یکی .فکر کردم گناه و عشق و ترس فقط صداهایی هستند که آدم هایی که نه گناه کرده اند نه عشق بازی کرده اند و نه ترسیده اند از خودشون در میارن.”
گرچه او بین کلمات مجازی و واقعی یک تقابل برقرار می کند آنالیز او کاملن درست نیست چون دو شکل گفتمان در خود بدنش تقاطع می یابند. هر دوهمان شکل مشترکند:این کلمه،”یک شکل پر از معنی و خالی از حیات مثل یک چارچوب خالی ،تنم اونوقت که باکره بودم ” هر دو ظروف خالی هستند .نه کلمات و نه بدن های باکره زندگی نمی آفرینند.
وقتی بدن مادرواقعن حاوی زندگی و زبان است و واقعی و مجازی را متلاشی می کند ، مطلقا برای نوولی که که مادر هم بطور استعاری و هم واقعی یک جسد است مناسب است.
تمثیل یافته درپیچش زبان ها و بدن ،جسد ادی بر فراز هر دو ساحت سمبولیک و واقعیت ایستاده است و آن ها را کنترل می کند.این چالشی قوی برای یک خانواده است که باید حل شود.بنابرین در جایی که برادران کامپسون در تلاشند تا جای خالی کدی را با زبان پر کنند در “کور بگور “.کلمات عمیقا عاری از زندگی هستند،غیرممکن است که آن را جایگزین کنند.کنند.بوندرنها تلاش دارند فشار مرگ ادی را بکاهند هم از طریق رفتار و هم به طرز سمبولیک .ان ها باید همزمان با بدن و زبان رفتار کنند ،با یک مرده که بدن وزبان،هر دو را والایش داده است.آن طور که بلکشتاین می کوید:سوال می کنند از ارتباطات یا عدم ارتباط جهان و زبان .
این ارتباط مسئله ی غامض بجه های ادی را مشکل تر می کند که اززبانی که خوب نیست برای جدایییشان از بدن مادر که انقدرجاویدان است استفاده کنند.
جسد هم در ابتدا و هم در انتها از مردن سرپیچی می کند.همان طور که کریستوا در کتابش قدرت های ترس می گوید”جسد،بیمارترین از زائدها،یک مرز است که از همه چیز تخطی می کند.”
جسد ادی که از خانواده تخطی می کند و از اجتماع و از رمان به نظر می رسد که از قانون تجزیه فیزیکی هم با طولانی شدن حضورش تخطی می کند .حضور طولانی اوتا حد زیادی ناشی از اکراه بوندرنها از تسلیم سریع او به زمین است.بر خلاف گفته ی سامسون که :بهترین احترام برای زنی که چهار روز است مرده اش در یک تابوت قرار دارد این است که هرچه زودتر که می توانید او را به خاک بسپارید.
حضور طولانی ادی به عنوان یک جسد،جدایی بین مرگ و زندگی را انکار می کند و مانع از تغییرشکل سمبولیک و واقعی یک مادر به خاک می شود.مقاومت بوندرنها در کامل کردن این پروسه و سپردن جسد به زمین با ایجاد سوراخ هایی در تابوت توسط واردمن و زدودن گل از ان توسط کش نشان داده می شود”گل را با علفهای خیس می زداید.”در حالی که واردمن تلاش می کند تا بندهای تابوت را باز کند و کش سعی می کند آن را مناسب نگه دارد