در پنحره جلو تهران چون الماسی تراش خورده در برابرت می‌درخشد وطنازی می‌کند ولی در پنجره عقبی کراهت رایج ورفتار روزمره خود را نشان م

در پنحره جلو تهران چون الماسی تراش خورده در برابرت می درخشد وطنازی می کند ولی در پنجره عقبی کراهت رایج ورفتار روزمره خود را نشان میدهد ، همان حکایت تلخ و تکراری : دست اندازی وغارت جنگلها وکوهها ومراتع. دو قدمی بیشتر نمانده که کل ارتفاعات درکه به تصرف مافیاهای بسازو بفروشی در آید و کوهها نیز زیر مهمیز آپارتمان وهتل سازی و... از منظر ایران رخت بر بندند و مشکل اینجاست که درست مثل خبرنگار فیلم هیچکاک هیچ کس نمی تواند هیچ کس را قانع کند که جنایتی رخ داده است.
@sahatzist

فیلم پنجره پشتی هیچکاک :
تمامی نماهای این فیلم از درون یک اتاق گرفته شده که پنجره‌ای رو به چند آپارتمان دارد. یک عکاس خبری (جیمز استوارت) که با پای شکسته مجبور است در یک صندلی چرخدار باقی بماند از روی بیکاری به تماشای حرکات همسایه‌های آن طرف حیاط آپرتمانی که در گیتیچویلج دارد مشغول می‌شود. مشاهداتش باعث می‌شود که به یکی از همسایه‌ها (ریموند بر) شک ببرد، این مرد همسرش را کشته‌است، ولی عکاس نمی‌تواند از این بابت دوست دختر خود (گریس کلی) ودوست کارآگاهش وندل کوری را قانع کند.
@sahatzist
ساحت زیست
http://s1.upzone.ir/13208/RearWindow.jpg