آمریکا را بدون حب و بغض بشناسیم. بحران امروز ایران نتیجه نگاه افراطی و تفریطی به آمریکاست ✍اسفندیار خدایی دکترای مطالعات آمریکا، دانشگاه تهران @AmericanStudies :ارتباط america.blog.ir :وبلاگ تبلیغات مرتبط با مسائل سیاسی و علوم انسانی پذیرفته میشود
🌎 یادداشت سفیر امریکا در برلین در خصوص تحریمها و مذاکره با ایران. (بخش دوم)
🌎 یادداشت سفیر امریکا در برلین در خصوص تحریمها و مذاکره با ایران
(بخش دوم)
🌿هر کسی است که قصد تجارت با ایران را دارد باید بداند: حکومت ایران از طریق تروریسم، برنامه های موشکی و دیگر فعالیت های بی ثبات کننده نه تنها خشونت را در منطقه می افزاید، بلکه نیز با استفاده از آن شهروندان خود را، سرکوب و باعث نقض حقوق بشر می شود. ما همچنین می دانیم که زندانیان سیاسی به طور مرتب بدون هیچ دلیلی بازداشت و شکنجه می شوند. ایالات متحده این فعالیتها را محکوم کرده است و افرادی که در این ارتباط هستند و حقوق بشر را نقض میکنند و حتی زندان مخوف اوین را چند ماه پیش تحریم کرد.
🌿هنگامی که ایرانیان برای اعتراض علیه دولت خود به خیابان ها می آیند، آنها زندگی خود و بستگان خود را به خطر می اندازند. این زنان و مردان شجاع می خواهند دولت خود متوجه مسئولیت شان کنند، و ما می خواهیم متحدان و شرکای مان در سراسر جهان در این تلاش نیک به ما و آنها ملحق شوند.
🔹ترجمه: کانال تخصصی مطالعات آلمان و اروپا
👈مطالعات آمریکا
telegram.me/EsfandiarKhodaee
منبع:
https://m.focus.de/politik/experten/gastbeitrag-von-richard-grenell-usa-setzen-sanktionen-wieder-in-kraft-wer-geht-in-iran-auf-die-strasse-und-warum_id_9416098.html