ادمین: مرتضی جوشقانی @Joshaghany1 (عضو هیات علمی دانشگاه، مشاور و مدرس مدیریت تولید و منابع انسانی) رزومه: http://www.joshaghany.ir/index.php/%D8%B1%D8%B2%D9%88%D9%85%D9%87/%D8%B1%D8%B2%D9%88%D9%85%D9%87 سایت: www.Joshaghany.ir
گاهی اوقات با اعضای تیم تان ناهار بخورید!
گاهی اوقات با اعضای تیم تان ناهار بخورید!
قبلا در شرکتی کار می کردم که مدیرعامل آن در هنگام دریافت گزارش های مستقیم، با کارمندانش قرار ناهار می گذاشت و این رفتار انگیزه بخشی برای کارمندان بود.
نیاز نیست به عنوان مدیرعامل همیشه این کار را انجام دهید اما وقتی همراه با اعضای تیم خارج از محل کار هستید، آنها شما را یک شخص همانند خود و نه مدیر می بینند. وقتی امکان برقراری ارتباط این چنینی به وجود می آید، کارمندان ارزش بیشتری نسبت به درخواست های بعدی شما قائل می شوند. صرف ناهار به همراه تیم نشان می دهد شما هم عضوی از آنها هستید.
#انگیزش
در کانال آموزشی مدیریت منابع انسانی و تولید با ما همراه باشید 👇👇👇
@HRMCHANNEL