‍ (🔴 برای تضعیف «رهبران» کمپین راه‌اندازی کرده است

‍ (https://attach.fahares.com/rDPDQQ9KBdmWkqd8u4063w==)

🔴 #واشنگتن برای تضعیف « رهبران #ایران» کمپین راه‌اندازی کرده است

خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد: واشنگتن با راه‌اندازی یک کمپین به دنبال ایجاد ناآرامی در ایران و افزایش فشار بر این کشور از طریق سخنرانی‌ها و ارتباطات آنلاین است.

🔗 https://goo.gl/ow2KmZ