غروب آفتاب در روستای ییلاقی.. امه مله افتاب چنه قشنگ. نماشون که بونه تلای رنگ

غروب آفتاب در روستای ییلاقی #دمیلرز

اَمه مله افتاب چنّهِ قِشنگ ِ
نماشون که بونه تِلای رنگ ِ
اَمه مله دِشمن ؛ نظر هاکِنه
ونه دِوا گِلیله یِ تِفنگِ

https://t.me/joinchat/AAAAAERyKJQ4gIGAGYi7_Q