اینجا محلی است برای گذاردنِ عبارتهایی در بابِ جامعهشناسی که به صورت روزانه ترجمه یا مطالعه کرده و یا مینویسم. سعید کشاورزی؛ دکتری جامعهشناسی سیاسی @saeedkeshavarzii
غروب آفتاب در روستای ییلاقی.. امه مله افتاب چنه قشنگ. نماشون که بونه تلای رنگ
غروب آفتاب در روستای ییلاقی #دمیلرز
اَمه مله افتاب چنّهِ قِشنگ ِ
نماشون که بونه تِلای رنگ ِ
اَمه مله دِشمن ؛ نظر هاکِنه
ونه دِوا گِلیله یِ تِفنگِ
https://t.me/joinchat/AAAAAERyKJQ4gIGAGYi7_Q