اندر امیدواری... در شادترین اوقاتم یکی از بینظیرترین مردان زندگیام -دایی بزرگم- را از دست دادم در شادترین اوقاتم یکی از بینظیرترین مردان زندگیام -دایی بزرگم- را از دست دادم.