از ایام چه می‌ماند جز همین آنات، کی شد این سال‌ها طی؟ بازگشتم اما نیافتمش، نیافتمشان

از ایام چه می‌ماند جز همین آنات، کی شد این سال‌ها طی؟ این‌جا نخستین بازگشت و رجعتم بود به همدان بعد از آن‌که از او و کسانش رفته‌‌ بودم. بازگشتم اما نیافتمش، نیافتمشان. از هر چیز ردی مانده بود که به شکلی غم‌انگیز چیزی از رفته در خود نداشت.
اما وقتی که دوربین می‌چرخد این چهره‌‌ها که می‌گذرند تنها چهره‌ نیستند تاریخ من‌اند.
@faryad_naseri