دوستان زیادی می‌پرسند که من کارگاه یا انجمن ادبی دارم؟

دوستان زیادی می‌پرسند که من کارگاه یا انجمن ادبی دارم؟ نخیر انجمن و کارگاهی ندارم اما اگر ببینم این پرسش‌ها واقعن همتی پشتش دارد. دوره‌ای برای تابستان برنامه ریزی می‌کنم که هر چه هست انجمن نیست، کارگاه هم نیست جایی‌ست که می‌شود در آن کار درست انجام بدهیم : خواندن و آموختن.
کسانی که خواهان شرکت‌ هستند به این آی‌دی پیام بدهند تا اگر مهیا شد همه چیز به‌طور جدی برنامه ریزی کنم @faryadnaseri