ما ملتی هستیم که ستاره میسازیم و در دل داریم که این هم از آفلین است
ما ملتی هستیم که ستاره میسازیم و در دل داریم که این هم از آفلین است. بسکه ستارههای ریز و درشتمان سقوط کردهاند.
دیروز فیلمی دیدم از رضا کیانیان مرد همیشه حاضر در نمایشها و صحنههای مضحک فروش آثار هنری، پخت و پزهای دولتی و حالات هنری. آنچه در فیلم دیدم، سقوط تمام بود. اینهمان شدن با تاریکترین وجوه قدرتی که میخواهد همه را ساکت کند.
اما من نیز همنوا با صدای آن جماعت میگویم #رضا_کیانیان دهنت را ببند و به لباسی که ترکش کردهای برگرد.
@faryad_naseri