🎼 دلم پر درده.. ترانهی غروب کوهستان ناهید داییجواد را اولبار ۲۴ سال پیش شنیدم
🎼 دلُم پرِ درده
ترانهی غروب کوهستان ناهید داییجواد را اولبار ۲۴ سال پیش شنیدم. از ترانههایی است که توی گنجهی موسیقیام نگهش میدارم و به اینسادگی بیرونش نمیکشم. امروز، از صبح که چشم باز کردهام، دیدم بعد از حدود هفت سال، باز دارم آن را زمزمه میکنم. چرایش را شاید روزی توانستم و اجازه یافتم و گفتم...
@KhabGard
ترانهی «غروب کوهستان» ناهید داییجواد را، که آفرینش آن مربوط است به بیش از ۴۰ سال پیش، تقدیمتان میکنم. ترانهسرای آن جهانبخش پازوکی است و آهنگسازش سیروس ساغری. از ناهید داییجواد اصفهانی فقط در حد یک کاست ترانه باقی مانده است. پس از انقلاب، دیگر هیچ اثری از او منتشر نشد. 👇