در رستخیز است …سخن دهم: مهر بان نمیپرسد بر کدام دینی؟
#سخنان_مهر_بانی
سخن هفتم: مهر بان به آنچه میبیند اعتماد بیشتری دارد، هر چند میداند آب و هوا و سرما و گرما بر چشم اثر دارد.
سخن هشتم: مهر بان بهشت را خوشیهای درونش و جهنم را زشتی خودش میداند.
سخن نهم: مهر بان به رستاخیز باور دارد و هر بار که از خود میپرسد سخنی که گفتم نیک بود یا نه؟ در رستخیز است.
سخن دهم: مهر بان نمیپرسد بر کدام دینی؟ کردار را مینگرد.
سخن یازدهم: مهر بان شادی را پاس میدارد و خوشی را محترم میشمارد.
سخن دوازدهم: در جهانِ مهر بانی غم نخستین جریره است.
@Faryad_naseri