دیروز، پریروز مطلبی دیدم از عباس پژمان پیرامون کانال چنگال که تنها مطلبش عکسی تکراری از چنگال است...۴۲هزار نفر عضو دارد
دیروز، پریروز مطلبی دیدم از عباس پژمان پیرامون کانال چنگال که تنها مطلبش عکسی تکراری از چنگال است.
۴۲هزار نفر عضو دارد. یکی از ادمینهایش جایی گفته تمام ماجرا یک شوخی دانشجویی بود.
بعد یکی از مخاطبان کانال نوشته بود: چنگال به من حس آرامش میدهد.
یاد داستانی از نیما افتادم که مردی فقیر در راه لابهلای شاخهها، شاخهای میبیند تازه و صاف میگوید صبر کنم کمی رشد کند بعد ببرمش که چوبدستم شود. همین را برای فراموش نکردن نخی به شاخه میبندد. مردم پی نخ شاخه را نخبند دخیل میکنند حالا این که میداند ماجرا از چه قرار است. یک روز سعی میکند با داس و تبر در خفا شاخهاش را ببرد که چوبدستش کند. مردم میبینند و غوغا میشود تا حدی که این بینوا به حکم ملا کشته میشود.
۴۲ هزار نفر با چنگال حال میکنند. چندین هزار نفر بغبغو گوی تتلاند.
میلیونها نفر هم که نشستهاند تا حاجی روایت کند: عقرب کیر معاویه را گزید، پی درمان رفت همین که کمی خوب شد با مادر یزید خوابید و یزید حاصل تکنولوژی عقرب_معاویه است.
باقیش هم ماییم. همین چند نفر که فکر میکنیم: ما بیشماریم.
@faryad_naseri