یادداشتی خواندم در کانال مجله‌ی «رستاک» از سوسن شریعتی که از غفلت بزرگ حرف زده بودند و باید خدمت ایشان عارض شوم این غفلت مخصوص هما

یادداشتی خواندم در کانال مجله‌ی «رستاک» از سوسن شریعتی که از غفلت بزرگ حرف زده بودند و باید خدمت ایشان عارض شوم این غفلت مخصوص همان قشر روشنفکری‌ست که ایشان می‌شناسد و تریبون دارند.

صاحب‌فکران بزرگ و کوچکی هستند که هزاران بار فریاد زدند و کسی نشنید.

کسی مثل من جز همین دوستان و‌ مخاطبانش کسی ندارد و جز همین فضای مجازی تریبونی ندارد.
سالهاست می‌گویم این بحثهای روشنفکری درد و ضرورت جامعه‌ی ما نیست.
@faryad_naseri