مدرسه‌ی استانداردهای وب همایش «آینده وب و موبایل» رو میخواد برگزار بکنه …خودشون موارد زیر رو به عنوان مزیت شرکت در هماش نوشتند:.۱-

مدرسه‌ی استانداردهای وب همایش «آینده وب و موبایل» رو میخواد برگزار بکنه …خودشون موارد زیر رو به عنوان مزیت شرکت در هماش نوشتند:.۱-

مدرسه ی استانداردهای وب همایش "آینده وب و موبایل" رو میخواد برگزار بکنه.

خودشون موارد زیر رو به عنوان مزیت شرکت در هماش نوشتند:
۱-آشنایی با تکنولوژی‌های آینده‌ساز وب و موبایل
۲-شرکت در مباحث چالشی درباره وب و موبایل
۳-ارتباط و شبکه‌سازی با "قله‌های وب و موبایل"
۴-موقعیت‌های کاری، هم‌تیمی‌های جدید
۵-دریافت گواهی شرکت در همایش
۶-دو روز به‌یادماندنی سرشار از شگفتی

وجود امیر صدیقی و جادی توو لیست ارائه دهندگان باعث میشه یه کمی انگیزه پیدا کنم که توو همایش شرکت کنم،البته از بعضی هاشون هم خیلی خوشم نمیاد😀
اگر تا ۱۵بهمن بلیت رو بخرید، ازتون بجای ۲۴۰هزارتومن، ۱۵۰تومن گرفته میشه.
لینک هماش:
http://conf.wsschool.org/fowm/