نوشتن تو بلاگ زمان زیادی میخواد، توئیتر هم محدودیت کاراکتر داره. فاصلهی بین اونارو این کانال پر میکنه. @abbas1991
همیشه خوندن در مورد اقتصاد رو دوس داشتم. تازه برای دانشگاه باید درس خوند و کنکور داد

همیشه خوندن در مورد اقتصاد رو دوس داشتم.حتی به این فکرمیکردم که در آینده باز برم دانشگاه و دوباره یه مدرک دیگه بگیرم (البته خودم میدونم جزء برنامه های رخ ندادنی هس و عمرا حالشو داشته باشم😀).
تازه برای دانشگاه باید درس خوند و کنکور داد.احتمالا هم جای خوب که قبول نمیشم،پول شهریه هم باید بدم.
اون روز تصادفا یه لینک از مکتب خونه رو دیدم که برای "مبانی اقتصاد" هس و دکتر مسعود نیلی تدریس میکنه.
http://maktabkhooneh.org/course/nili_masoud740
اشتباه که قبلا همیشه میکردم این بوده که توو اینجور سایت ها دنبال فیلم های مرتبط با کامپیوتر بودم ولی این سری که قسمت اول اینو دیدم،خیلی خوشحال شدم😀چون نه زمان رفت و آمدی صرف میکنم،نه پول شهریه میدم،نه امتحان میدم تازه استاد هم که رزومه ی عالی داره و مشاور اقتصادی رئیس جمهور هست.چیزی رو هم که علاقه دارم،به مرور در موردش دارم یاد میگیرم.
🔅نتیجه ی اخلاقی این پیام: خیلی راحت از کنار سایت هایی مثل مکتب خونه رد نشید.بدون هزینه کردن میتونید موضوعاتی رو که دوست دارید بصورت تفریحی یاد بگیرید و سطح دانش خودتون رو زیاد کنید.
همین دوره ی مبانی اقتصاد شبیه یه سریال ۲۲قسمتی هس و هر چند روز میشه آدم یه قسمتشو ببینه و سطح علمی خودشو بالا ببره