🔴 هدر نوئرت سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت از تداوم مذاکرات بین ایالات متحده و سه کشور اروپایی بر سر آینده

🔴 هدر نوئرت سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت از تداوم مذاکرات بین ایالات متحده و سه کشور اروپایی بر سر آینده

🔴 هدر نوئرت سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت از تداوم مذاکرات بین ایالات متحده و سه کشور اروپایی بر سر آینده توافق هسته ای با ایران خبر داد و گفت اروپایی ها در جریان مذاکرات برای رفع «نقایص» برجام به طور قابل توجهی نگرانی های آمریکا را مورد رسیدگی قرار داده اند.
🔺نوئرت در کنفرانس خبری افزود: ما - وزارت امور خارجه آمریکا - همچنان به مذاکرات خود با سه کشور عضو اتحادیه اروپا درباره نگرانی هایمان در خصوص برجام ادامه می دهیم. من جزییات مشخصی از این مذاکرات اکنون ندارم که در اختیار شما بگذارم، اما می توانم به شما بگویم گفت وگو در جریان است و به طور متناوب روی می دهد.
🔺 سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در ادامه گفت : به دلیل این که در مذاکرات حضور ندارم همه اطلاعات در خصوص جزییات این گفت وگو ها را در اختیار ندارم، اما می توانم به طور کلی بگویم، نگرانی‌های ما در مورد برجام به صورت قابل توجه مورد رسیدگی قرار گرفته‌اند و روش های تقویت برجام را مورد بررسی قرار داده ایم.
🔺 دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا قرار است تا ضرب الاجل ۲۲ اردیبهشت ماه تصمیم خود را در خصوص #برجام اعلام کند.
@Diplomacy_IR
t.co/igHHMdWePD