🔵 وزیر ارتباطات: مطابق گزارش سازمان جهانی مخابرات، ایران در سالی که گذشت، بیشترین نرخ رشد توسعه زیرساختهای ارتباطی را در منطقه آسی

🔵 وزیر ارتباطات: مطابق گزارش سازمان جهانی مخابرات، ایران در سالی که گذشت، بیشترین نرخ رشد توسعه زیرساختهای ارتباطی را در منطقه آسی

🔵 وزير ارتباطات: مطابق گزارش سازمان جهانی مخابرات، ایران در سالی که گذشت، بیشترین نرخ رشد توسعه زیرساختهای ارتباطی را در منطقه آسیا داشته و دومین کشور دنیا در توسعه زیرساخت بوده است.

@asrdiplomacyir