خب‌ به سلامتی و میمنت خیالمون از بابت برجام هم راحت شد رفت. چی‌بود بابا همش استرس، همش بدبختی!

خب‌ به سلامتی و میمنت خیالمون از بابت برجام هم راحت شد رفت. چی‌بود بابا همش استرس، همش بدبختی! وضعیت اینجوری شده بود که همه می‌ترسیدن و فکر میکردن که اگه ترامپ بکشه بیرون، دلار میکشه بالا و جمهوری اسلامی میکشه پایین! 😂 خوب فعلا که هم ترامپ کشید بیرون، هم دلار کشید بالا، حالا ببینیم داداشامون چیکار میکنن 😂