روزهای مهاجرت یک کارآفرین و مشاور به آلمان @sahandbehnam
سلام به همه رفقا،
سلام به همه رفقا،
بعد از ۲ هفته سفرهای پیاپی دیشب به وطن اسلامی برگشتم، البته تا یک ماه دیگه ایران هستم و بعد باز برمیگردم آلمان. جای شما خالی یه چند روزی بین کارهام تو اروپا وقت خالی بود و با چند تا از دوستان خانوادگی رفتم شمال ایتالیا. تو یک روستا زیبا وسط مزارع شراب جا گرفتیم و بساط کباب راه انداختیم، بعدشم رفتیم Sirmione و شهرهای اطراف و از اونجا اتریش و بعد برای نمایشگاه IFAT که بزرگترین نمایشگاه صنعت آب جهان هست رفتم Munich. یک سری عکس براتون میزارم ببینین بهشت کجاست.