روزهای مهاجرت یک کارآفرین و مشاور به آلمان @sahandbehnam
پانی خانم ما از ساعت ۸ شب به بعد دیگه درحالت چرت زدنه، مثل آلمانیها که ۶ شام میخورن، ۸ میخوابن

پانی خانم ما از ساعت ۸ شب به بعد دیگه درحالت چرت زدنه، مثل آلمانی ها که ۶ شام میخورن، ۸ میخوابن. ما هنوز اصالت ایرانیمونو حفظ کردیم. ساعت ۸ شب تازه شام میخوریم، ۱۱ میخوابیم 🤣
@dotDE