میتونم بگم که یکی از بی‌احساس‌ترین آدمهایی که تا الان دیدم، بصورت نسبی آلمانی‌ها هستند

میتونم بگم که یکی از بی‌احساس‌ترین آدمهایی که تا الان دیدم، بصورت نسبی آلمانی‌ها هستند

میتونم بگم که یکی از بی‌احساس‌ترین آدمهایی که تا الان دیدم، بصورت نسبی آلمانی ها هستند.
توی صورتت نگاه میکنه، ۲ ساعت باهاش میگی و میخندی، کلی ازت تعریف میکنه، .... بعد میره پیش خودش با یه سری فرمول و محاسبات کاملا دو دوتا چهارتایی تصمیم میگیره و توی این تصمیم گیری هم هیچ شرایط انسانی و عاطفی رو دخیل نمیکنه، درصورتی که تو دخیل کردی. میتونم بگم تا الان از هر ۱۰ تا خونه ای که رفتم دیدم، هر ۱۰تاشون هم اینجوری برخورد کردن. کاملا ظاهرشون با باطنشون فرق میکنه. یه لبخند محترمانه میزنن و کار خودشونو میکنن. هرچند حرفی که میزنن سرش هستند و زیرش نمیزنند. نمیدونم شاید زمونه با اینها اینجوری کرده. ولی هر چی که هست خیلی حالم گرفته است. دیروز بعد ۲ماه خونه دیدن بالاخره با یه زن و شوهر که یه آپارتمان خوشگل توی جای خوب شهر داشتن، جلسه داشتم. طرف کلی ازم تعریف کرد و کلی خوش و بش کردیم. جوری حرف زد که انگار در به در پیدا کردن من بوده. الان بنگاهیه پیام داده که ببخشید و یارو خونه‌شو داده به یکی دیگه. الان شدم مثل کسی که نشسته یک سال با یکی تلفنی حرف زده و عاشقش شده، بعد فهمیده طرفش هوش مصنوعی گوگل بوده.😂
@dotDE