روزهای مهاجرت یک کارآفرین و مشاور به آلمان @sahandbehnam
سلام به همه. چجوریشو براتون بعدا مینویسم، جاتون خالی چقدر هم خوش گذشت
سلام به همه
اینجا این هفته تعطیلات عید پاک بود و منهم ادامه کارهام افتاد بعد از تعطیلات، برای همین پاشودم رفتم یکم اروپا گردی، رفتم آمستردام، آنترپ، بروکسل ، رورموند و دوسلدروف، کلا با ۴۷ یورو! چجوریشو براتون بعدا مینویسم، جاتون خالی چقدر هم خوش گذشت.
خلاصه برای همین نشد براتون درباره مهاجرت بنویسم، الان سیزدهبهدر و منهم تنبلیم گل کرده و نشستم از توخونه منظره و طبیعت اسن رو میبینم و گفتم براتون بنویسم ☺️
جاتون خالی یه املت مجردی هم درست کردم 😂
@dotDE