کاغذبازی نقطه ضعف آلمانیها!. شاید برایتان باور پذیر نباشد!

كاغذبازي نقطه ضعف آلمانيها!
در آلمان هرجايي ، هر كاري داشته باشيد بايد نامه يا ايميل بفرستيد و آنها هم متقابلا براي شما نامه يا ايميل مي نويسند.
شايد برايتان باور پذير نباشد! اما اين واقعيت دارد كه پست در آلمان همچنان با نقش نامه رساني بسيار پر رنگ است!
روزي نيست، صندوق پست خانه اتان را بازي كنيد و نامه اي دريافت نكرده باشيد!
از بانك گرفته ، پزشك معالجتان، بيمه ، فروشگاهي كه از قبلا از آن خريد كرديد و كلي نامه ديگر....
جالب است مدرسه ها هم هر هفته برنامه هاي روتينشان را بصورت نامه مي نويسند و به كودك مي دهند تا براي اطلاع پدر و مادرش بياورد!
علاوه بر آن هركار خاصي كه در مدرسه بخواهد صورت بگيرد ، بصورت نامه يا ايميل براي پدر و مادر كودك مي فرستند!
جالب است بر خلاف تصور ما ، روند كارهاي اداري در آلمان بسيار كند است!
آنها كاري به آن ندارند شما داريد مثل سير و سركه !! مي جوشيد يا نمي جوشيد !!
آنها خيلي ريلكس و البته بسيار دقيق كارها را انجام مي دهند.
خلاصه اگر روزگاري زندگي در آلمان قسمتتان شد، هر روز صندوق پست خانه اتان را چك كنيد!
@dotDE