آلمانیها روی اتومبیلهای خود بسیار حساس هستند!.. در آلمان هر کس به اتومبیل خود شناخته می‌شود

آلمانيها روي اتومبيلهاي خود بسيار حساس هستند!

در آلمان هر کس به اتومبیل خود شناخته می شود. بطور مثال در اين كشور معروف است ، مرسدس مخصوص دکترها سیاستمداران و مدیران صنایع ( و مربیان فوتبال ) پورشه مخصوص افراد معروف و مورد توجه رسانه های گروهی ستارگان پاپ و بازیکنان فوتبال است در حالیکه بی ام و و آئودی مخصوص مدیران متوسط مهندسان و آرایشگران است.

روستاییان اپل و فولکس واگن می رانند.

ماشينهاي خارجي در آلمان چندان طرفداري ندارند! تنها ماشین های ساخت فرانسه تا حدی قابل قبولند – حداقل اروپایی هستند ! اما خریدن اتومبیل ژاپنی و كره اي عملی غیر میهن پرستانه به شمار مي آيد!

با وجود این، بدتر از اتومبیل ژاپنی و كره اي این است که اتومبیل تان کثیف باشد !
هر کس اتومبیل خود را تمیز نکند و به آن نرسد ( معمولاً افراد خارجی ) شایستگی مالکیت اتومبیل را ندارند! در آلمان اتومبیل شما بیشتر از آنچه می پوشید جایی که زندگی می کنید و حتی مقدار پول شما معرف شخصیت شماست!
با وجود این همیشه چند آدم غیر عادی وجود دارند که بر خلاف معمول عمل می کنند ( مانند ستاره سابق فوتبال یورگن کلینزمن یک فولکس واگن قدیمی داشت ).
اتومبیل آلمانی باید قابل اعتماد باشد (همانند خود آلمانی ها ! و اگر اتومبیلی خراب شود احتمال دارد تقصیر بر عهده Gastarbeiter لعنتی بیفتد که آنرا ساخته است!

@dotDE