امروز نشستم بیزینس کارت و سربرگ و پاکت طراحی کردم. از ۱۸ سالگی با فوتوشاپ و … کار کردم

امروز نشستم بیزینس کارت و سربرگ و پاکت طراحی کردم. یادم رفته بود بگم، من توی طراحی و کار با انواع نرم‌افزارهای طراحی و سه‌بعدی هم حسابی واردم 😋. از ۱۸ سالگی با فوتوشاپ و ... کار کردم. خلاصه دیدم بخوام اینجا بدم برام طراحی کنن، یا کیفیتش به دلم نمیشینه، یا برای یه ست کامل کار شیک باید ۵۰۰یورو بدم.
یه سایت خوب هم پیدا کردم که میتونی فایلهاتونو توش آپلود کنید و براتون چاپ کنه و بفرسته به آدرستون. سایت باحالیه، قیمتهاش هم بد نیست. ۲۵۰ تا کارت ۲ رو چاپ کنه و بفرسته، حدودا میشه ۱۰ یورو.
اینهم آدرسش: wir-machen-druck.de
@dotDE