فردا صبح وقت مصاحبه (یا به قول این آلمانی‌ چشم قشنگها ترمین) با اداره خارجی‌ها دارم، درواقع اقامت و مدت زمانش فردا مشخص میشه، طبق

فردا صبح وقت مصاحبه (یا به قول این آلمانی‌ چشم قشنگها ترمین) با اداره خارجی‌ها دارم، درواقع اقامت و مدت زمانش فردا مشخص میشه، طبق معمول هم از استرس خوابم نمیبره 🤪
پی‌نوشت: الان ساعت ۴:۴۵، بی خوابی خر است 🤨