سلام دوستان. برای اطلاع شما عرض کنم که فرآیند ارزیابی به این صورت خواهد بود:

سلام دوستان
پیرو پست قبلی من در مورد جذب نیروی کار برای شرکت آلمان، خیلی ممنون از اینکه رزومه‌هاتون رو برای من ارسال کردید. برای اطلاع شما عرض کنم که فرآیند ارزیابی به این صورت خواهد بود:

ما هر رزومه را در ظرف ۵ روز کاری بررسی میکنیم.

سپس یک فرم مختصر برای اطلاعات تکمیلی ارسال میکنیم و ۲ روز منتظر خواهیم ماند تا شما آنرا تکمیل کنید.

بعد درصورت انطباق با معیارهای ما، یک وقت مصاحبه بصورت آنلاین روی Whatsapp باهم تنظیم میکنیم.

بعد از مصاحبه و انجام یک پروژه تست کوچک، درصورت توافق طرفین کا‌ر شروع خواهد شد.

کل این فرآیند کمتر از ۲ هفته برای ارزیابی و مصاحبه و یک هفته برای پروژه تست خواهد بود.

درصورت انتخاب و یا عدم نیاز به همکاری در این زمان، به شما از طریق ایمیل اطلاع خواهیم داد.

اما در مورد شرایط کار:

پرداخت بصورت یورو، (نقد، یا انتقال به حساب) یا درصورت نداشتن حساب ارزی، معادل ریالی آن انجام خواهد شد.
بر اساس سایز پروژه و یا سایز ماژول، ساعت کار مورد نیاز، سطح کد نویس و تکنولوژی مورد استفاده، مبلغ پرداختی متفاوت خواهد بود، که این مبلغ قبل از شروع هر پروژه توافق خواهد شد.

این فرصت کاری بصورت دورکاری خواهد بود اما درصورت انطباق کاری، رفتاری و فرهنگی با معیارهای شرکت، در آینده امکان جذب افراد بصورت نیروی کار در محل شرکت (آلمان، شهر اسن) و ارسال دعوتنامه وجود خواهد داشت.(از این بابت هیچگونه تعهدی بر‌ عهده شرکت نخواهد بود).

در پایان عرض کنم، از اینکه با دوستان و متخصصین توانمندی مثل شما آشنا شدم، بسیا خوشحالم.

با تشکر
سهند بهنام
@dotDE