مردم آلمان این سالها ترجیح می‌دهند بخاطر مضرات زیاد گوشت قرمز کمتر این ماده غذایی را مصرف کنند …برای همین گوشت قرمز علی رغم اینکه

مردم آلمان اين سالها ترجيح مي دهند بخاطر مضرات زياد گوشت قرمز كمتر اين ماده غذايي را مصرف كنند.

براي همين گوشت قرمز علي رغم اينكه بسيار با كيفيت و مرغوب عرضه مي شود، اما قيمت تقريبا مناسبي در آلمان دارد.
اما بجاي آن مردم در آلمان به وفور از ماهي و سبزيجات استفاده مي كنند و براي همين ماهي در اين كشور جز مواد غذايي نسبتا گرانقيمت بحساب مي آيد! و معمولا در بسته بنديهاي كوچك و كم وزن با برشهاي بسيار نازك عرضه مي شود!

طوريكه برخي خارجيهاي مقيم آلمان از جمله ژاپني ها كه ماهي جز غذاهاي اصليشان است و در كشورشان با قيمتي پايين تر ماهي را تهيه مي كرده اند از اين موضوع راضي نيستند و مجبورند بخاطر گراني بيشتر از ماهيهاي يخزده كه قيمت مناسبتري دارند ، استفاده كنند.
گرچه در كشورمان هم قيمت ماهي چندان پايين نيست اما باز هم قدر ماهيهاي متنوع و خوشمزه كشورمان را بدانيد. و سعي كنيد اگر امكانش را داريد كمتر از گوشت قرمز استفاده كنيد!
@dotDE