سلام به همه دوستان، بالاخره من اومدم اسن، البته با یک سرماخوردگی سخت

سلام به همه دوستان، بالاخره من اومدم اسن، البته با یک سرماخوردگی سخت. برای همین چند روزی نتونستم بنویسم ، از امروز دوباره شروع میکنم به نوشتن و از سیرتاپیاز برنامه مهاجرتمو براتون مینویسم.
@dotDE