هنوزهم پنجشنبه‌ها ظهر که میشه، یاد دوران کودکی و با مادر رفتن به بازار تجریش و خوردن کباب و ریحون تو‌ کبابی کنار امام‌زاده صالح می

هنوزهم پنجشنبه‌ها ظهر که میشه، یاد دوران کودکی و با مادر رفتن به بازار تجریش و خوردن کباب و ریحون تو‌ کبابی کنار امام‌زاده صالح می

هنوزهم پنجشنبه ها ظهر که میشه، یاد دوران کودکی و با مادر رفتن به بازار تجریش و خوردن کباب و ریحون تو‌ کبابی کنار امام‌زاده صالح میوفتم.
از مقصودبیک رد شدم، یاد قدیم‌ کردم😊