یعنی واقعا دیگه خیلی خسته شدم بس که دنبال خونه گشتم.. چون اینجا که هستیم کوچیکه

یعنی واقعا دیگه خیلی خسته شدم بس که دنبال خونه گشتم.. چون اینجا که هستیم کوچیکه

یعنی واقعا دیگه خیلی خسته شدم بس که دنبال خونه گشتم.
الان ۶ماهه دنبال یه آپارتمان ۲خوابه توی جای خوب شهر تا ۱۷۰۰ یورو اجاره در ماه میگردیم. چون اینجا که هستیم کوچیکه. هر چیز خوبی که پیدا میکنیم میگن مدارک رو بفرستید که صاحبخونه بررسی کنه. بعد از چند روز هم میگن ببخشید طرف داد به یکی دیگه!
حتی نمیکنن یه قرار بزارن آدم طرف رو ببینه. این کارشون خیلی احمقانه است بخدا. روی یک سری کاغذ و مدرک و بدون هیچ روابط انسانی تصمیم گیری میکنند و براشون خود طرف مهم‌ نیست!
یعنی مدرکی نبوده که من جمع نکرده باشم. قرارداد کاری، فیش حقوقی، رزومه، نامه از صاحبخونه، مدارک اقامتی، فرم مشخصات و ...
خیلی احمقانه است. یجورایی فکر میکنم اینها هرچی هم آدم‌حسابی‌ باشی آخرش ترجیح میدن خونه رو بدن به یه آلمانی. حتی به پیشنهاد دوستان به آژانسیه گفتم این خونه رو برام بگیری بهت پورسانت میدم. طرف خیلی جدی گفت پولتو نگه‌دار، صبر کن ببین صاحبخونه چی میگه! من از اون پورسانت میگیرم نه از تو! 😂
هیچی دیگه ضایع هم شدیم رفت. جاهای ارزون و پایین شهر این مشکلات نیست ولی تا بخوای جای خوب و خونه خوب بگیری میبینی وارد یه رقابت سخت غیر انسانی میشی.
@dotDE