پیرو صحبتهای مثل همیشه چندش آور وزیر بهداشت، در خصوص اینکه صرف نمیکنه یک میلیارد خرج بیماران ناعلاج کرد!

پیرو صحبتهای مثل همیشه چندش آور وزیر بهداشت، در خصوص اینکه صرف نمیکنه یک میلیارد خرج بیماران ناعلاج کرد!

پیرو صحبتهای مثل همیشه چندش آور وزیر بهداشت، در خصوص اینکه صرف نمیکنه یک میلیارد خرج بیماران ناعلاج کرد! باید بگم استیون هاوکینگ اگه ایران بود در ۲۱ سالگی مرده بود چون خرج نگهداریش زیاد میشد.
@dotDE