تو آلمان بچه‌ها ۶سالگی میرن کلاس اول و از کلاس دوم مسیر خونه تا مدرسه و بالعکس رو خودشون با دوستاشون طی می‌کنند

تو آلمان بچه‌ها ۶سالگی میرن کلاس اول و از کلاس دوم مسیر خونه تا مدرسه و بالعکس رو خودشون با دوستاشون طی می‌کنند

تو آلمان بچه‌ها ۶سالگی میرن کلاس اول و از کلاس دوم مسیر خونه تا مدرسه و بالعکس رو خودشون با دوستاشون طی می‌کنند. ازنظر آلمانی‌ها اینکار برای رشد شخصیتشون لازمه ولی برای ما ایرانی‌ها خیلی سخته.
@dotDE