روزهای مهاجرت یک کارآفرین و مشاور به آلمان @sahandbehnam
یعنی اسم Termin (قرار ملاقات) که میاد، دیگه حالم بد میشه.. اینجا برای هر چیزی باید ترمین بگیری
یعنی اسم Termin (قرار ملاقات) که میاد، دیگه حالم بد میشه.
اینجا برای هر چیزی باید ترمین بگیری. کم مونده مستراح خونمون هم سیستم ترمین رو اجرایی کنه.
دیروز زنگ زدم به مطب یه دکتر که وقت بگیرم برم پیشش. یه غلطی کردم اومدم خیرسرم آلمانی حرف بزنم، خودمو بدبخت کردم:
-سلام، میخواستم ترمین بگیرم برای دکتر فلانی (به آلمانی)
-ترمین؟
-بله
-تبخفاابد ابخببخابا بتبختببتتو بتبتتبتتبا تیخخخینسحقخخخخخ قخیخخقخهیخقه خخبخیخاقوتیایویخیخیخخببو حخیخیخیخیی
-ببخشید میتونید انگلیسی صحبت کنید؟
-ناااااااااین تباباایاایا یابهخخقایاایاایایایاید خخخخخوب بتخخخخ
- آخه لعنتی تو اگه توی عمرت ماهی یک کلمه هم انگلیسی یاد گرفته بودی، یه خط جواب مثل ادم میدادی دیگه. ببین ابجی من غلط کردم اصلا، یه ترمین بده ما بیایم.
-مورگن، خخخ خخخخ ییخهه یایو یاایااییا یا
-اوکی فردا من صبح میام.
نگاه کردم تو گوگل دیدم ساعت کاریش رو زده ۹:۳۰ صبح. منم امروز راس ۹:۳۰ اونجا بودم.
دیدم یه دختر آلمانی نیم وجبی نشسته و با تلفن حرف میزنه! همون که با من حرف زده بود! صبر کردم تلفنش تموم بشه که یه دختر خوشگل قد بلند اومد و منم مهلت ندادم حرف بزنه و تند و تند شروع کردم باهاش انگلیسی حرف زدن.
اسمم رو پرسید و گفت شما ترمین ندارین که! گفتم بخدا همین نیم وجبی دیروز گفت فردا صبح بیا. مورگن! مگه مورگن فردا نمیشه!
خندید و فارسی گفت شما ایرانی هستید؟ آقا کلی ذوق کردم که ایرانیه (البته دکتر مردشور برده هم ایرانی بود). دختره گفت ببین این بهت گفته فردا ساعت ۸:۱۵ بیا تو صف وایستا که بدون نوبت بیای، الانم که تو اومدی ۸ نفر جلوتن. (انگار صف گوشت کوپنیه)
-خب چیکار کنم الان؟
-براتون یه وقت میزارم برای ۲۰ آگوست (۲۰ روز دیگه)!!!
-خیلی دیره. من الان حالم اورژانسی خرابه.
یکم بیچاره تو سیستم روگشت و باز با اون نیم وجبیه چونه زد و اونم انگار میخواست تنبون یادگاری باباشو زیر قیمت بفروشه، همش میگفت ناین!
- من واقعا تا ۲۰ روز دیگه نمیتونم صبر بکنم.
-عوضش ۲۰ روز دیگه که بیاین تو صف وانمیستید و خیلی شیک میرید پیش دکتر.🤗 به عنوان مریض وقت دار براتون یه قهوه هم میاریم!!!
- ببین آبجی سینما که نمیخوام برم، میگی ۲۰ روز صبر کن بشینی تو VIP، خیر سرم مریضم. منم صبر کنم این ویروسها صبر نمیکنن.😩
- ولی اینجوری خیلی راحت ترینا!! میدونید ۲ساعت باید توی صف وایستید. خیلی بده. من بودم ۲۰ روز صبر میکردم😏
- بابا درد دارم خب، یه وقت سرپایی چیزی بده.
بیچاره دختره کلی با اون یکی منشی المانیه، دوباره چونه زد و اونم همشمیگفن ناین. یجوری هم نگاه میکرد به من که انگار میخوام کار خلافی بکنم و دارم زیرابی میرم!
هیچی دیگه، آخرش قرار شد هفته دیگه ۴شنبه بیام ساعت ۸:۱۰ دقیقه، نفر اول وایستم، همرو هم بزنم کنار. بپرم تو مطب. اگه دکتر صلاح دونست یه نگاه به ما بکنه!
پینوشت: ویروسهای گرامی، تا هفته دیگه یه پاازه (زنگ تفریح) میریم، نامردی نکنید، زودتر هم نیاین. اونوقت مردونه باهم درگیر میشم. ۴شنبه دیگه ساعت ۸:۱۰ صبح.
@dotDE