🎥 💸 یه سوال رو تو بالاشهر و پایین شهر تهران پرسیدیم. با یارانتون چیکار میکنید؟!.. 🔻پایین: قسط میدم!

🎥 💸 یه سوال رو تو بالاشهر و پایین شهر تهران پرسیدیم
با یارانتون چیکار میکنید؟!

🔻پایین: قسط میدم!
🔺بالا: دوسیخ کوبیده میخورم
#یارانه
لینک کانال👇👇
🔻 @economy7
🔺 @economy7